December-bilder !

image984
1 december fyllde lill-matte 7 år.

image985
MysPys när det kommer massa folk och hälsar på!
Alltid är det någon man kan mysa med :)

image986
Lill-Mattes fina tårta !

image988
Massa snö kom det denna dag !

image989
071203
Bebisarna växer och växer =)

image991
071204
Mattes lill-plutten !

image992
Underbart väder denna dag!
Linis, Anton och jag gav oss ut på en promenad.
Linis envisas med att ha sin MP3-spelare i öronen.
LIIIITE jobbigt när hon inte hör ett smack när man försöker prata med henne.
hehe

image993
Underbart väder denna dag som sagt ...

image994
Busisen min ! <3

image995
Mitt liv, mitt allt ...
Utan er finns jag inte !

image996
Bebisarna, små och oskyldiga fortfarande !

image997
Tänk hur blind man blir på sin egen vovve.
Alla säger "Oj, vilken stor hund"
I mina ögon blir han bara mindre och mindre ..
..hmm...

image998
Flirt på er !

071222
image999

image1000
Min underbara vackra älskling !!!!!

image1001
haha kolla in den riktigt "bekymrade" minen ! haha
och klorna såg verkligen superlånga ut, men de är dom inte ..
ser väl kanske så ut när han trycker fram dom sådär!
Anton bara älskar kattungarna!

image1002
Julbordet dukat!
Julafton hos mamma 2007 !

image1003
GOTT NYTT ÅR allihopa!

Nyårsaftonen tillbringade Anton, jag och Linis bla. ute på en åker bland vänner och bekanta.
Anton reagerade inte för fem öre på alla smällare och raketer.
Men jag ville ändå inte vara för nära, för länge så vi åkte hem lagom till 12-slaget.
Anton var med mig ute på balkongen och tittade på alla raketer.
Han såg mest förvånad ut och kollade upp mot himlen, men efter några minuter la han sig ner med en suck.
Sen brydde han sig inte alls.

Mattes duktiga älskling!

ÖNSKAR ER ALLA ETT RIKTIGT UNDERBART år 2008 !

KRAMISAR från oss alla till er alla!

Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

God Fortsättning på Er hela familjen!!!
Vilken härlig start på året att gå in här och kika på uppdateringen av bloggen!! :)Grattis Linis i efterskott!! Vilken jättefin tårta Du fick! Wow!
Kattungarna är så söta så..men förlåt små missar..
Anton när han flirtar är bara sötast...!och vilken duktig kille, som kikar lite på fyrverkerierna och sen lägger sig ner och suckar över oss människors konstiga påfund!

En eloge Anna-Karin för att Du lagt in informationen om stubb svans! Det är en så allvarlig defekt, som inte tas på allvar av vissa.
Jag ska genast maila min webmaster ang. texten, så att jag har den på min sida med. Vi har nog med sjukdomar inom rasen och hos hundar i allmänhet.Att folk sen avlar på dessa defekter är skamligt och oförsvarbart!

Nog tråk nu! Helt underbara bilder i vanlig ordning och mysigt att läsa om er jul och nyår! Tack:)! Jag blir lika glad varje gång!! Vi har fått lite snö här med nu. Men det är mulet tyvärr så jag har inga bra utomhus kort att skicka dig än.
Tänkte ta lite foton så fort solen kikar fram och skicka till er:) Massa kramar på er sålänge och må så gott nu och ha en härlig helg!! Vi hörs snart!!

Puss,puss, voff,voff!!
/Leila,Jonny och hundarna:)

Postat av: nathalie

hundarna är ju så otroligt vackra, själv har jag en liten kille på 5 månader :) underbara, :)

2009-07-31 @ 21:53:46
URL: http://mknm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback