Spår!

Imorse kl 10 samlades vi några st. på klubben för att åka ut i skogen och spåra tillsammans!
*mys*

Anton fick typ ett appell-spår, ca 400m, 2 vinklar, 2 pinnar + slut.
Jag gick inte spåret själv..
Måste träna på att gå efter andra såklart!
Gå i mattes spår kan man göra när man inte har sällskap!
Lånade pinnar också, allt för träningens skull!

Anton var oooooootroligt duktig!!
Han vek av lite från spåret en gång och flummade till det och hoppade upp på en sten för att hämta en svamp??
Tror ja de var iaf..
Men han kom ner direkt och spottade ut äcklet han hade i munnen ..
Förstog ganska snabbt varför han blev så flummig, han va bajsnödig! image838
jaja ...
han bajsade och sen var han snabbt tillbaka i spåret!

Plockade pinnarna klockrent och kom till mig och bytte ut dom mot en frolic!
Inget tugg idag!
Duktig vovve!!
Hela spåret tog max 5min. och då bajsa han också!

Mattes duktiga vovve!

Dom andra körde lite budföring innan ..
Men jag vill inte göra det med Anton, inte utan att värma upp rejält innan!

Riktigt duktig har han varit idag iaf!

Fick träna på att ligga och vara passiv också, men det är mycket svårt när Anna-Maria är med!
Anton bara älskar henne !!

image857

image858

image859

image860

image861

Imorgon är det MH!!!

På söndag är det Lydnad!!!!

Fortsättning följer ...

Kommentarer
Postat av: Annelie & Cockerkillarna

Va kul att det verkar gå så bra för er!!! Spännande med MH. Ska bli kul att gå in och läsa om hur det gick för er. Vi ska tävlalydnad igen imorgon. Jag vill ha ett förstapris nån gång........ Skam den som ger sig.

Postat av: Lina

KUL med spår och grejor! :) Du är så duktig gumman! Håller tummarna för er i morgon och på söndag! Puss

2007-09-14 @ 21:09:43
Postat av: Leila kennelmamma:)

Vad härligt "talande bilder"!!!! Är extra stolt idag för att ni var så duktiga och grejjade ert mh med bravur!!!!(stolt som en tupp här!)Jättegrattis!!!! Men..det häftigaste var nog att du visste hur han skulle reagera på momenten! Det visar att ni verklgen känner varandra och det gör mig glad! Tack för att du ringde och berättade när ni var klara:) Sånt förgyller ens tillvaro!
Massor med grattiskramar till er från mig!!!
Håller tummar och tassar för imorrn!!!

2007-09-15 @ 18:21:37
URL: http://www.showbusiness.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback