Kniven

Håller ju på att lära Anton "Kniven"
Slutmålet är att han ska kunna "Kniv" "gaffel" och "sked"

Just nu jobbar vi som sagt på "kniven"
Går riktigt bra!!! image838
image922
Väntar på kommando ...

image923
Sådär ja!!

image924
hihihi, har aldrig bett om att han ska ge mig den, men nu ville han tydligen det så visst =)
TACK! hehe

image925
Då tar vi och testar ifrån liggande då ...

image927
Duktig!!
Men, kniven är betydligt svårare att lyfta från golvet än gaffeln ..
Jag nöjer mig med att han markerar men han älskar ju att lyfta och bära .. så visst..

image926
Föremåls-älskaren nr.1

image928
Testade även att hålla dom i handen framför honom...
och som ni ser så valde
han rätt även här!!

Bytte sedan plats på dom massa ggr. men i 9 fall av 10 tar han rätt nu ...
Dom ggr han tar gaffeln är för att den är enklare att lyfta från golvet ...

NU är Anton trött i lilla hjärnan ...

Fortsättning följer ...

Kommentarer
Postat av: Mija

Kul inlärning !!
Jag håller på att lära min Morr att "bara " plocka upp lite olika saker från golvet.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback