Snabba sitt och ligg

image940
Haha, snyggve!

image938
GLAD VOVVE!

Om ni kollar i bakgrunden så ser ni hundmat.
Jag fick en påste gratis sist vi var på Granngården..
Inte märket Anton äter..
Hmm.. undra om man ska blanda ut den med den mat han äter..
Eller om man ska ge bort den?

image939
ähh, inga mer kort nu matte!


Min kamera är lite knäpp!
Det går inte att rotera en film efteråt..
Så, ni får väl snurra lite på skärmen eller nåt ;)
Jag har iaf lärt mig att inte hålla kameran stående när jag filmar hädanefter!

Har börjat ställa högre krav på Antons läggande och sättande!
Det ska gå SNABBT, RIKTIGT SNABBT om han ska få belöning!

Jag vet ju att han kan, så varför inte ställa kravet?
Ska man få 10p så ska de gå snabbt!
Sen är det lite extra roligt med folks kommentarer : "Men, kan en rottis va så snabb?"
Jo, de kan ja lova att dom kan!
Gäller bara att ha rätt motivation =)




Men ibland är det lite för skoj med lydnad!
Så då testar man på lite själv, innan matte hinner med att ge kommando!


Han är för rolig min lilla fis !

Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

:):)Skrattar gott åt lillen:) Hur söt får man vara?
Jättekul med filmklipp!! Kanske en blivande filmstjärna?:)Klart en rottis kan vara snabb!!Som du säger...det gäller bara att hitta rätt motivation till dom!
Kram och puss på er där hemma!!
//Leila


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback