Japps!

image577

Då har vi 3 ggr kvar på Grundkursen ...
I söndags körde vi budföring och hopp!
Skoigt skojigt :)
Anton var dock rätt okoncentrerad ..
Var väldigt många hundar på planen och en del löptikar också..
Allt luktar ju så otroligt gott :)
Men jag är nöjd med dagen ändå ..

image578
Förbereder oss inför budföringen !

image579
Synd inte hela Anton syndes på den här bilden, en jäklans fart hade han iaf :)

Imorgon blir de apportering på kursen ..
Skitspännande!
Anton blir typ galen bara han ser en apport så de ska bli kul och se vad som händer :)

Sen är det bara 2 ggr kvar..
:(
Miljöträning
och allra sista gången blir de lydnadstävling :S
Hur ska de gå med mina nerver? hehehehe

Har redan anmält oss på en ny kurs!
En tävlingskurs!!!
Weee :)

Bruksklubben har ingen tävlingskurs förrän till hösten så de fick bli en privat!
Sen går jag säkert den på klubben till hösten också :)
Hon som håller kursen är uppfödare av Dobermann och är en jätteduktig tjej enligt vad jag hört och de känns så oxå!
Ska bli jättekul!!
*Längtar*

13/6 börjar kursen iaf !

Har inte anmält mig till någon utställning..som jag skrev förut att jag skulle ..
De känns verkligen som brukset kommer före..
De utesluter självklart inte utställningarna men ja just nu lägger vid tid, pengar och energi på brukset och lydnaden

:)

image576

Fortsättning följer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback