Det var en dag ...

En dag när jag och Anton var ute och gick så fick han syn på nåt jättespännande..
och hur enkelt är de att ta dragkort ensam??
 Så ja passade på med hjälp av Madde att fota honom där och då :)

Inga perfekta dragkort utan bara ett fångat ögonblick där han stog rätt snyggt iaf :)

Minns inte exakt när vi knäppte bilderna...
hmm ....
*letar i almanackan*

De KAN ha varit nån gång i November ... men jag är inte helt säker..
Men vill visa dom iaf :)

86391-414

86391-413

Åå Leila- du är den bästa kennel-mamma som finns!


Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

Hej!!
Tack snälla Anna-Karin för de rara orden! De värmer mitt hjärta, det ska du veta. Nästan lika mycket som de underbara bilderna på Anton!!! Gud vad han är fin "min" kära Anton bebis!! Han har något alldeles särskilt i blicken och växer jättefint!Det är så härligt att se honom utvecklas så här fint och jag kan knappt bärga mig tills jag får krama och pussa på honom!! Håll bara ut nu med hans könsmognad. Det går över och som jag sagt tidigare, era kontakt övningar och den träning du lagt ner på honom kommer hjälpa er båda över de här perioderna av könsmognad. Alla hormoner flyger runt i kroppen på honom åt alla håll och kanter...jag vet att det är jobbigt stundvis, men,man får ta några djupa andetag, alltid avsluta med något positivt och inte ge upp. Vilket jag vet att du aldrig gör!! Det är det som känns så tryggt!! Ta små, små steg i taget och ställ ner kraven en aning när han har sina "perioder", så känns det bättre snart ska du se:) Jag ska fortsätta njuta av bilderna och längtar tills vi ses! Sköt om er och ge honom en ordentlig kram och puss från mig!
Kramar,
Leila med familj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback