Bilder från slutet av februari ...

Ja då var vi inne på slutet av februari då..
Iaf med dom bilder som finns på den här datorn..
Sen har jag massa fina bilder från fjällen osv på den andra datorn..
Men ska ja sitta och lägga in allt kommer jag aldrig kunna börja skriva riktigt
"dag för dag" eftersom jag har så otroligt med bilder..
Därför får de här bli de sista i februari...
Sen kommer ja säkert visa nån gammal bild lite då och då i dom nya inläggen också.

Men nu är de vår och vi kommer köra igång stenhårt med träningen...
Så jag vill ha bloggen att skriva i varje dag nu!

Så får de bli :)

image459
Anton älskar att stå på balkongen och spana ut ...
Han är så duktig, bara tittar..skäller inte eller nåt ...


image460
Som jag sagt tidigare så är snö Antons stora passion :)

image461
Mysa, gosa å sova är Anton också bra på!
Han har verkligen en REJÄL av och på-knapp den här grabben !!!

image462
Jons mamma har en vit herdehund som de heter..
Vit schäfer alltså..
Han är världens lugnaste, snällaste och coolaste..
Anton och han bryr sig inte speciellt mycket om varann alls och busar aldrig ...
men kommer jättebra överens :)

image463
Visst är han väl SNYGG??
image464

image465
Finns nästan inte en bild ifrån vintern där Anton inte har halva huvet fullt med snö! hehe
__________________________________________________________________________________

Ibland åker vi till min mormor och morfar som bor på landet med stort L..
otroligt stor gård med otroligt stor tomt ..
Anton älskar att springa runt där och busa och han är så snygg där på gården!
Passar verkligen där på bron i den stora fina Hälsingegården/Bondgården :)

image466
buuuuuuuuus !

image467
spriiiiiiinga, spriiiiiiiiiiinga :)

image468
med favvo.bollen i munnen såklart :)

image469
crazy dog :)

image470
De är ju bara såååååå skoj !!!

image471
Vet inte riktigt vad han håller på med här ... crazy dog helt enkelt :)

image472
En liten snabbis har jag tid att stå och vara snygg ...

image473

image474

image475
inte utan min favvo.boll :)

image476
Men hur än skoj de är ... så blir man faktiskt riktigt trötter ... myspys i snön !

image477
Såå snygg!!!!!
____________________________________________________________________________

Vi gör annat än busar också faktiskt ...
Han är riktigt lydig när han bara vill!
Han kan om han vill !
"Jag ska bara"
är dock hans motto här i livet !!!!!!
Men skam den som ger sig!
Han är envis men jag är envisare !!!

Hoppas på att kunna vara med i första lydnadstävlingen i September ...
Det är inte långt till September MEN de är mycket kvar att träna ..
Han kan grunderna...
MEN han måste inse attt saker och ting verkligen ska ske på sekunden när jag ger honom ett kommando!
Träna!! Träna!!! Träna är vad som gäller!!!
Nu tränar vi mest på allt det han redan kan ..
för att försiktigt lägga in något nytt lite då och då ..
Men varje dag går vi igenom allt som han redan kan !

image478
"Stanna"

image479
"Varsegod"

image480
"Sitt"

image481
"Anton HIT!"
Dålig bild men svårt å få kvalitet när man zoomar in en snabbspringande kille

image482
Mattes goding ! Så vacker !
image483

Fortsättning följer ...

Kommentarer
Postat av: madde

hej!! fina kort som alltid..du är duktig du gumman//madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback