Oroar sig i onödan ...

Ja de är så typiskt mig ..

Apporteringen går som en dans :)))))

Har försökt att fota lite men de är aningen svårt att fota samtidigt som man tränar ..
Så ni får hålla till godo med lite halvkassa bilder :) hehe ...

image697

image698

image699

image700

image701

image702

image703

image704

image705

image706

image707

image708

image709

image710

image711

image712

image713

image714

image715

image716

image717

Mattes DUKTIGA älskling!!!!!
Ja e så stolt så ja håller på spricka :))))))))))))))

Kommentarer
Postat av: Leila

Först och främst...GRATTIS Anna-Karin på födelsedagen idag!!! Men, jag har ju redan grattat på rottis.se och så ska vi ju höras idag:)!! Var bara tvungen att gratta här med:) Sen...underbart att se att Anton blivit en sån badpojke!! Det är absolut bästa träningen för muskler och leder, plus att det är så skönt för dom att svalka sig!! Sen...gud vad kul att se husse och Anton med så fin kontakt!!!! NI är så jäkla duktiga! Keep up the good work!!! Snart så kommer ni sopa banan på tävlingarna ska du se!!! Duktiga, underbara ni!!!
Jag är dålig på att kommentera här i bloggen..men det ska du veta..att jag är så stolt och glad över hur du förvaltar Anton!! Som jag skrev på rottis.se, jag är så tacksam över att ha dig som valpköpare och vän. Önskar att fler fick ha det så.
Jag tänker på dig, A-K idag på Din dag:) och hoppas du får fina presenter och massor med mys och god mat! Grattis än en gång och en stor puss på Anton från mig och hundarna skickar lite Slirrisar med:)!
Massor med kramar till hela familjen från oss!!
/Leila med flock:)

Postat av: Sofi

Hej, trevligt att du tjikade förbi.
Jag har gått en kurs, vardagslydnad 1 och ska nu i juli börja med fortsättningskursen.
Jag har inga planer att börja tävla med honom, det som är viktigast ju nu, är att få honom att gå bra i skogen. Jag antar, efter att ha tjikat lite på din blogg att du tränar och tävlar. :) Roligt! har faktiskt funderationer på att, senare, skaffa en kompis som man kan köra lydnad "på riktigt" med. Men det blir en senare fråga :)
Mvh, Sofi H

2007-07-08 @ 10:56:48
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback