Uppdaterad!

Ögonlysning gjord!
UA!!!!!!!
image821
Röntgen är gjord ..
Väntar på svar..

Kalendern är uppdaterad!
Lydnadskurs för Frida Sundberg 13-14/10
Hoppas jag kommer med!!!!
För info. se hennes
hemsida

Tränar för fullt inför nästa tävling!
Går rätt bra!
Läggande och ställande är svårt att få ordning på ..
Vet inte riktigt vad jag gör för fel ?
faktiskt ..
Platsliggningen är jag inte alls 100 på..
men jag gör mitt bästa och hoppas och ber att han ligger!!!!

Igår lärde jag Anton att ta ur tvätt ur tvättmaskinen! image816
Började med att slänga in en korvbit i tomma maskinen, för att se om han stack in huvudet!
Det gjorde han inte!
Så då tog jag ut biten och la den på kanten av "hålet" liksom!
Han tog den! BRA!!
Sen la jag den lite längre in- han tog den! BRA!
och till sist la jag den inne i maskinen! Han tog den- BRA!
Sen slängde jag in en strumpa! och kommenderade "ge mamma"
Det är nämligen ett befäst kommando!
Han stack in skallen, tog strumpan, massa beröm och så gav han den till mig!
WEEEEEEEEIIII !!!!!!!!!
Mattes duktiga vovve :)))
))
Körde flera ggr och till sist la jag in kommndot "tvätten"
Sen vilade vi lite och körde en gång till!
Funkade kanon :)
Imorse när jag hade tvättat var det dags för "eldprovet"
hehe
Jag öppnade luckan, ropade på Anton och sa "tvätten"
och ta me tusan!
Han plockade ur först en tröja, sen en tröja till, och så en JÄTTEROLIG klänning!
Den ville han gärna ruska om lite! haha!
Men han gav den till mig till sist!
Så ja, nu plockar han ut plagg efter plagg och ger mig i handen!
image816
Nästa steg blir att han ska plocka ur och lägga de i en tvättkorg!
Så är det bara för mig att ta korgen och hänga tvätten sen!
Är verkligen impad på hur försiktigt han tar tvätten!!!!
SKOJ SKOJ!!!!

Nu är det någon som vill ut här..
så ....

Tjong på er!!
och trevlig helg!


ps. till veckan borde min trasiga kamera komma "hem" igen efter lagning!
Då ska ni få bildbevis på min hund som fixar tvätten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback