Torsdagsträning!

image807

Ja då var det torsdag!
som vanligt jobbar J kväll på torsdagarna *morr*
De blir till att släpa med Linis ..
Hur det nu ska gå till ..
Men men ..
Måste dit, kan inte missa platsliggningen !
image806

Spöregnar gör det också, men bra att träna då med.. lydnaden ska ju funka i alla väder så :)

Appellkursen i Järvsö kommer inte bli av ..
Tävlingskursen i Ljusdal kommer inte bli av ..
suck..
åh vad jag hatar att bo "på landet" ibland .
Både Järvsö och Ljusdal har kommit fram till att dom istället ska ha "träningsgrupper"...
Ja ja, jag har iaf anmält mitt intresse till att vara med i Ljusdals-gruppen ..
Får väl se hur det blir, hoppas på att det kommer funka bra iaf!

Nu har Anton fått vila en dag så nu är det dags igen!
Får vi se om nåt mer sjunkit in sen sist vi tränade :)

I helgen ska Linis bort och J jobbar..
Så Anton och jag får massa tid för bara oss själva!
TRÄNA!!!!!!

KRAM från oss!

Kommentarer
Postat av: Jesscia

Synd att du bor en bit bort, för Bollnäs tar emot anmälningar till tävlingslydnadskursen på måndag kl 18,00...
Träningsgrupp är ju Toppen !! Då kan ni ju träna ihop i flera år, vi har en träningsgrupp som fyller 1 år snart och vi har superskoj tillsammans, förljer med varandra på tävlingar och hejjar och stöttar varandra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback