Lite träning!

Har gjort upp träningsschema tom. onsdag 15/8 ..
Sen kör jag igenom hela 1an på torsdag 16/8. Utvärderar efter det och gör klart schema fram till måndag!
Har även satt upp veckomål tom. måndag 20/8
Ska försöka göra så varje vecka nu!

Ska anmäla mig till Appell-kurs!
Den startar 23/8 ..
lite trist med tanke på att det är samma dag som vi har gemensam träning på klubben ..
får väl se hur det löser sig!

Har iaf varit iväg och kört en halvtimma på klubben nu !

Frittfölj- fot är ALLTID fot, nej så fort han släpper! Belöna massa så fort han håller pos och ögonkontakt!
Halter & vändningar!


Platsliggning: 2meter ifrån, 30sek-belöna utan kontakt, kasta godis! upprepa 5ggr!


Hopp: Belöna aldrig innan han gjort ett perfekt avslut!

Inkallning: Belöna endast vid perfekt avslut
image809

Läggande:
Öva snabba läggande, belöna endast när det går riktigt snabbt! Sålänge bollen är med går det rejält snabbt :) hehe

Jon jobbar så Linis följde med..
för att sysselsätta henne med något så fick hon äran att fota! :)
FASEN va duktig hon är på att fota , hallå, hon är liksom bara 6 år!
Mammas duktiga tjej :)

Allt funkade riktigt bra.. *GLAD* !!!!!!

Han envisas med att sätta sig lite snett efter hoppet men efter att jag struntat i att belöna honom 3ggr så fattade han tror jag.
Han satte sig iaf perfekt resterande ggr :)

Inkallningarna börjar se rejält snygga ut!
Vilken j-la fart han har fått upp!
Allt sen jag började belöna honom genom att kasta iväg bollen i "rätt riktigning" istället för att bara ge godis!

Linförigheten funkade bra den med .. :)

*helnöjd matte*
och trött Anton ......

image812

image813

Ikväll blir det klubben igen!
Anton måste vila lite först bara! :)

och kom ihåg!
det är LINIS som fotat ALLA bilder!!!!!!!!
:))))))


Fortsättning följer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback