Lite bilder bara!

Tänkte lägga in lite bilder här bara!
Glöm inte att kolla in Antons kalender som jag lagt in här ..
Den ligger under kategorin "Tävling" och uppdateras lite nu och lite då!

image757


image758

image759
Anton har varit en väldigt duktig valp/unghund..
Sist han käkade upp nåt var ju bara en 500-ing .. minns ni?
Den här gången var de den svindyra AC Schnitzer träinredningen i mattes bil ..
"skyll er själv som satt en kanonbra pinne just där" tyckte Anton ..
ja ja, det kostar att ligga på topp ;)
Ni förstår varför jag kallar honom min guldklimp va?

image760
Mååånga timmar på BHK blir de!

image761
Snyggot!

image762

image763
Matte har lekt lite i photoshop ...

KRAMISAR från Anton och Matte som just nu ligger i hårdträning!
-och vi bara äääääääälskar det!
Lkl 1 snaaaaart smäller det ..

9 dagar kvar ...

Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

Wow vad fint du har gjort här!! Super proffsigt med kalendern och som vanligt härliga bilder!! Vet att ni tränar så hårt för tävlingen och jag lovar dig att det kommer hållas massor med tummar och tassar här för er den 11:e!! och kom ihåg!! Hur det än må gå, superbra eller inte, så är det här bara början. Det här och kommande 10 tävlingar är träning för er och ni kommer att lära er något vid varje gång, för att inte tala om erfarenheten att bara vara i tävlings miljön!! Jag är så glad och stolt över dig Anna-Karin och INGET kan få mig besviken!!! Se till att ha kul!!! och att ni har kul tillsammans!!! DET är viktigast:)
Massor med kramar härifrån, så hörs vi snart igen:)
//Leila&hundarna.

Postat av: Helen

Tack:) Alltid kul med nya besök och kommentarer. Läckra bilder på Anton!

2007-08-05 @ 16:19:47
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Angelica

Snygg blogg du har då! Tack för den fina kommentaren i min:) Du är duktig på att skriva du med ju! Haha..typiskt hundar att tugga på saker och ting sådär, fast jag hade ju grinat en massa om det varit jag förstås..

2007-08-09 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback