Lördag!

Idag har vi varit på klubben och tränat!
Hela familjen..
Skojsigt!
Så jag hade egen fotograf med !
Svårt annars att fota när man tränar..
Men lite träningskort blev det idag iaf :)

Grynet va där och körde agility så vi hade REJÄLT med störning kan jag lova!
Anton älskar ju att busa med Grynet så de gick åt en HEL DEL tid till att få honom att bara intressera sig för mig :)
Sen så blir han alltid lika galen när han hör att andra hundar får beröm och då vill han bara diiiiiiit..
Då spelar de inte någon roll om man har korv eller rolig leksak!
De enda jag måste ha är tålamod och de har jag ..
Jag fick hans uppmärksamhet till sist :)

Som sagt GRYMT bra träning :)

image525
Lite dragkort ...

image526
haha Anton ser Grynet och vill diiiiiiiit ...

image527
Snälla bara liiiiiite ...

image528
Mattes snyggingen!

image529
JAG vill LEKA!!

image530
Men till sist lyckades jag fånga hans uppmärksamhet och vi tränade lite linförighet ....
Med koppel...
i vanlig marsch med vändningar och halter ...
Allt är bara under inlärningsstadiet än så ingen negativ kritik tack :) hehe

image531
Barnen kör lite agility med Grynet :)

image532
Min fina dotter och min mammas duktiga vovve :)

image533
G E N O M ...

image534
D Ä C K ...

image536
Grynet !

image537
H O P P ...

image538
tränar på att vara passiv...

image539
Ååå de ser ju så roligt ut när Grynet hoppar och studsar där borta ...

image540
S L A L O M ...
image541

image542
Anton lyckades hitta Grynets superroliga leksak!

image543
B U S !

image544
Titta vad jag har! :)

image545
B U S !

image546
Man blir lite trötter ...

image547
Spanar ....

image548
å iväg!

image549
B U S!

image550
Mattes sötis!

image551
F A R T !

image552
Dragkamp!!

image553
Gissa vem som vann ! :)

image554
*LIPA* Glöm att du ska få fina dragkort på mig matte ...

image555
Lill-Matte vill också träna lite :)

image556
Inkallning!

Vi har haft en JÄTTEBRA dag :)
Anton är JÄTTEDUKTIG!!

Fortsättning följer ...

Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

Hej på er sötnosar!!
Om du visste vad glad jag blir av att se och läsa om er när ni tränar!! Jag blir så stolt över er. Anton börjar verkligen växa på sig nu och fortare än man anar kommer han vara stora killen!Det går så fort..Fortsätt så här, med träning som något jättekul och samtidigt träna passitiviet som ni gör så kommer vi få se er på tävlings banorna snart!Det är jag säker på! Senaste bloggen visar verkligen hur kul man kan ha det på klubben, bilderna är helt underbara! Jag ska jaga på min webmaster för nya bilder...hon har haft så mycket senaste tiden bara, med flytt och tävlingar, så hon är ursäktad:)Men det kommer! Snodde i vanlig ordning ett jättefint stå kort på Anton:)Han är helt underbar och det är du med Anna-Karin!
Keep up the good work! Vi hörs snart igen.

Massor med kramar till hela familjen och ge Anton en stor puss från en mycket stolt kennelmamma:)

/Leila.

Postat av: Madde

Ser jättekul ut för er och bra!!!! Följer denna blogg med intresse!!!
Håller tummarna för utställningen imorgon :)
Ha det bäst nu Madde och tjejerna!!

2007-05-04 @ 13:10:16
URL: http://hem.bredband.net/madabe/
Postat av: Leila kennelmamma:)

NÄmen! Det gick ju in till slut...inlägget alltså!
Jag testade lite på näst senaste blogg inlägget...får väl se om du får upp några "testing,testing" inlägg om ett tag då!
Tack för samtalet sist, fortsätt med erat duktiga arbete och skam den som ger sig!!!
Kramar,
Leila med familj!

2007-05-08 @ 21:07:19
URL: http://www.showbusiness.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback