En vecka..

86391-218

Ja då har det gått nästan en veckan sedan vi ställde ut Anton för första gången.
Det svider fortfarande lite i mig att vi inte kom 1a och att vi inte fick HP. Men jag tänker då INTE ge mig..
Den 14/10 har jag anmält oss till uställning i Köping- 35 mil dit.. men men..
Finns inte allt för mycket utställningar att välja på nu såhär på höstkanten så "man tager vad dom haver"

86391-220

Hoppas nu de kommer gå bättre där!
Annars blir jag ARG...
Närå men det vore ju såklart skoj om vi fick HP! För det är min guldklimp värld-så de så!
Å sen så tycker jag med den grymt fina kritik som vi fick så är det verkligen mysko att vi inte fick HP .. hmm
Har läst betydligt sämre kritik där dom kammat hem både 1a plac. och HP
*morr*
Ja ja jag ÄR en dålig förlorare..
men det tycker jag är BRA för då ger man aldrig upp :)

Har ingen aning om hur många som är anmälda till utställningen, ingen aning om det kommer vara fler rottisar där. Vet inget- inte mer än att VI ska dit iaf :)

86391-217

I Veckan har varit hemma mest.
Bara varit och lekt lite med Grynet. Kört våra skogspromenader, massa bus och lite vardagslydnad såklart.
Mycke "träning" gör man ju till en naturlig grej medans man är på sina promenader.
Inga krav på min bebis!  

86391-221

Men JAG har ju träffat en rottis-bebis i veckan å! En kompis till mamma som skaffat :/ (Inga kommentarer)
MEN OJ så söt den var!!!!!!
Det var MYCKET nära att jag snodde med mig den hem.
SYND att inte Anton var med- hade ju velat se hur han reagerade på en liten bebis!
Men men, det blir fler ggr.
Bara 7kg- har aldrig sett Anton så liten.. hehe

86391-216
Fy tusan va stor våran bebis har blivit!!!!!! Knappt så man hinner med!

86391-215
Det vackraste ja vet...

86391-214
Så underbart vacker så jag får tårar i ögonen! Mattes ÄLSKLING!!

profil
Det kommer någon och går där borta. Anton ligger lugnt kvar och tittar..så duktig!!!

Pinne
Mumsigt med pinne :)

Var hit en dam och köpte en katt av mig igår hon blev imponderad på Anton.
Vilken otroligt trygg valp sa hon.. alltid skoj att höra :)

Vilket otroligt väder vi haft i veckan!! 25grader varmt i skuggan igår!! oj oj oj !!
86391-219
Ser ut som Anton solar för han blundar! hehe

Nä jag har inte så mycket att berätta..
Här kommer bilder knäppta igår på världens vackraste:  Showbusiness Anton

Lycka till på utställningen imorgon Madde! Håller tummarna för er som alltid :)

Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

Hej!!!!!!
NU ÄNTLIGEN HAR JAG VAKNAT...FÖRLÅT RARA ANTON OCH ANNA-KARIN FÖR ATT DUMMA KENNELMAMMA INTE SKRIVIT FÖRRÄNS NU!!!!!! Jag kan inte mer än dåna över honom, så fin han är!!! Såg ett foto på rottis.se oxå....han är ju för ljuvlig! Det är så skönt med valpköpare som håller vad de lovat!! Det gör nämligen ni och mina andra raringar med.Det ska du ha credit för! En rak och ärlig tjej som dig är det inte alla uppfödare som får, ska du veta!
Jag är överstolt över kritiken och så lycklig att du inte ger dig, utan på det igen bara!!! Följer med spänning hur er utställnings karriär kommer bli!!! Men det roligaste är att ni trivs ihop och mår bra! Man blir ju inte ledsen att höra att det går bra på träningen med:)) Håll i hatten nu, för nu växer dom så det knakar!!! Men det har vi pratat om ju! Skall verkligen försöka ta mig till Köping och se er "live"! Kul att Anton är fin med små valpar med! Jag är så stolt över er, det vet du!!!! Min webmaster håller på att flytta, när det är klart så skall nya foton in på Anton!! och förhoppnings vis lite kul resultat med!
MASSOR MED KRAMAR OCH PUSSAR PÅ ER!!!
Leila med hela familjen och alla hundar!!

Postat av: Angela

Han är ju såååå snygg. Anton kommer förmodligen att bli en stor snygg bjässe, haha. Kram

2006-10-30 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback