Bara en vecka kvar..

STÅ
En vecka kvar till utställning.. nervös !!
Men men, det är bara träning.. (försöker intala mig)
men jag är ju sån tävlingsmänniska-på gott och ont.. hehe
HATAR VERKLIGEN ATT FÖRLORA!!!

Anton förändras OTROLIGT mycket i kroppen nu. Drar iväg på höjden och blir mycket "tunnare" än vad han varit förr. Men som Betty sa "det här är deras ful-period" det håller ja verkligen med om. hehe
Så jag tror personligen Anton hade gått bättre på utställning för en månad sedan än vad han kommer göra nu. Men men...
27.4kg vägde han förra veckan!

Imorse åkte vi på klubben rätt tidigt.
Döm om min förvåning när det var en j-la massa folk och bilar där så tidigt. hmm..
Men det var ju KM i agility.. aja, de hade inte vi nån koll på.. hehe

Så vi tog och körde lite miljö och passivitetsträning.
NEMAS PROBLEMAS med Anton..
Så j-la klockren. Man kan nästan glömma bort att han är med..
Helt otroligt lugn och cool. Visst vill han gärna hälsa men bara man säger nej så är det liksom inga mer protester. Han piper inte, skäller inte, gnäller inte eller nåt.
Lägger eller sätter sig ner och kollar lugnt in omgivningen, äter lite gräs, kikar lite på matte och "bara är".. så duktig så...

När vi kom hem ifrån klubben så vilade vi lite.
Sen ut och busade med favvo-bollen.
Jag har nämligen "bytt ut" godis-belöning mot en BOLL 
 Anton bara ÄLSKAR de!
Kom på det sent en kväll när jag låg och filosoferade..
Mest på hur ja skulle få upp tempot lite på lilla guldklimpen.
Så ja bestämde mig för att testa med en boll som han tycker om..kändes som det skulle kunna funka...
Så dagen efter när vi var på klubben och tränade så använde jag den och Anton fatta DIREKT att det var belöning och han var duktigare än någonsin förr! !!!!!!!
FASEN så lycklig jag var när vi åkte därifrån och Anton med..

Bollen har vi alltid med nu när det är tränings-dags och han AVGUDAR den verkligen!

När vi kom tillbaka från vår busstund gick vi in och badade, klippte klor, gjorde rent öron, borstade, DROG BORT 2 vita hårstrån :P
och gjorde Anton ännu snyggare med andra ord :)
Klipper klorna lite ungefär varannan dag nu, så pulpan ska dra sig tillbaka hela tiden..långa klor är FULT! och klippa i pulpan är INGET jag vill uppleva! Hua!
Anton är fortfarande jätteduktig på ALLT!
Duscha honom går galant, klorna funkar bra-jobbigare än det var förut men absolut inget att klaga på!
Mattes duktiga bebis!!

Tänkte mest lägga in lite bilder som jag knäppt idag...
för om 5min börjar "Miljonärerna" på kanal5 och en av mina bästa väninnor är ju med där så de kan man ju inte missa! :)

Här kommer bilder!
storkillen
Anton STOOOOOOR med favvo-bollen!

hihihi
Fulaste bilden! haha

profil
Vacker pojke!

så sööt
SÅ FIN!!!

nära
Så fin man kan va!!!

boll
Favvo-bollen!

smile
Bebis sötis!

ful-vovve? :P
Favvo-bollen och bebis så fin...

Nä Miljonärerna nu...
Fortsättning följer...

Glöm nu INTE att kommentera...för då blir de MORR på er :P hehe

Kommentarer
Postat av: Bompiz

Anton e världens vackraste vovve...kram

2006-09-10 @ 23:04:09
Postat av: madde strandberg

Hej!!
Anton är så SNYGG..han har blivit så duktig och så STOR..Han växer så det knaker..Fina bilder ..heheh tur att det var några som vart okej..
jag tror det kommer att gå super bra på utställningen//kram

Postat av: Lina

Haha.. ser ut som Anton GAPSKRATTAR på "Fulaste bilden" :P och snart är de utställning.. bara 6 dagar kvar.. räknar ner.. =P Kramis!!!

2006-09-11 @ 13:40:45
Postat av: Micke

Va den finaste rottisen jag sett på länge. Brukar inte gilla rottisar men Anton är ju jättefin. Kram micke

2006-09-23 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback