REJÄLT MED SNÖ!!

Oj oj idag är mina barn lyckliga...och min darling med för den delen ;)
Bara jag som inte gillar detta väder SÅ mycket. Men men :)

Anton är så ooooootroligt glad!!
Han vill vara ute HELA tiden!! Står vid dörren och gnäller och vill ut och busa!

86391-254

Var ut och bara måsta knäppa lite bilder med min usla kamera nyss..
Dåliga, suddiga och otydliga bilder men de syns iaf hur det ser ut här hos oss idag :)

Här kommer bilder! :)

86391-257
Mina busbarn :) Sååå lyckliga!!

86391-256
Hur kul va inte de här mamma? LYCKLIG ANTON!

86391-255
Lill-Matte skottar lite och Anton håller koll på henne :)

86391-252
Underbart med snö From. nu är det de roligaste jag vet säger Anton!
snööööööö
Mina busbarn!! <3
86391-250
Åh mamma vi har sååååååå kul!!!!
snöööö
Massa bus...

86391-258


Utsikten från vår balkong idag kl 14:30
86391-253

Nu sover Anton sött i "sin" fotölj!
Lill-Matte sitter i badet och tinar upp sig och jag ska slappa lite och surfa lite bloggar osv.

Var förresten till Hudiksvall idag och fixade pass till Linis också. Så nu har vi passen klara. Ska hämtas nästa torsdag.
Bara vaccinationen och packningen kvar nu..
Sen den 30 november blåser vi till värmen i Egypten :)

Mumsa Paraplydrinkar och steka sig i solen :D

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Lina

WIIIHOO Underbara snö... :D Vi BARN älskar de.. =P

2006-10-31 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback