Ny månad...

vacker

Då var det oktober..
*ryser*
Vart har hela året tagit vägen ? :S

Men vilket väder vi har!!!

Men snart är det snö :'( *gråter*
Men det ska bli kul att se Anton i första snön :) Jag tror han kommer ÄLSKA det. Han är ju väldigt värmekänslig så ja tror han kommer tycka det är superduper mega mysigt med snö :)

Helgen typ slut nu..
Varit lugnt och skönt..
Handlat mat för typ 2000kr så nu kanske det räcker ett litet tag iaf..

Miljonärerna kl 19:00 ikväll. Å baby i final..
SEN så kommer inte Miljonärerna sändas mer :S:S
FÖRBANNADE KANAL5 :S:S

Min kropp värker och gör så ont :'( Nya ställen hela tiden..
Börjar mer och mer tro att jag har "fibro" :(

Massa planer inför veckan..

Valpkursen är SLUT nu *gråter*
MEN..vi kommer fortsätta träffas en gång i veckan ändå- tillsammans med Kickan (vår instruktör) så är det något vi behöver tips, råd, hjälp med så kommer hon fortsätta finnas för oss.
Kan kanske vara skönt med tanke på vilken period som börjar närma sig :P
KÖNSMOGNADEN!!
Hua hehe!!
Får väl se om vi börjar fundera på att skicka tillbaka Anton till vår kära kennelmamma då ? hehe!
Närå det ska nog gå bra.. :)
Har ju en trotsig femårig 2-bening här hemma också så jag är rätt van! hehe

Ja annars har det väl inte hänt så mycket...

springer

Ikväll ska Anton badas för i fredags när husse hade hällt upp yoghurt och skulle käka så tyckte Anton att han var nyfiken på att se vad pappa hade i skålen och hoppar upp och allt FLYGER runt i HELA köket, över hela husse och över hela Anton typ! hehe
Snyggt som fan :P
Men han såg ut som han skämdes för han försökte inte slicka upp allt utan la sig ner och kikade lite försiktigt på oss medans vi torkade upp...

Sen ska det göras rent öron och klippas klor och donas på.
Det är KUL tycker jag! :)


Utställning Köping 14/10 2006 anmäld bet. och klart!
Imorgon ska jag ringa och boka sovplats på Köping Vandrarhem där man får ha med sig Vovve :)

86391-224

 Madde var förbi och fotade lite idag :) Tack vännen!

Längtar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tills vi har egen kamera- men då kommer jag väl inte göra annat än knäppa kort!


Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: madde strandberg

hej!! han är så fin anton..

Postat av: Leila kennelmamma:)

Heeej!!!
Blir han för jobbig så är det bara att skicka han med posten:))Näe då! Jag skojja bara!!! Det kommer gå bra ska du se! Nu när ni är så duktiga och tränar och han lär sig mer och mer hur man uppför sig, så ska du se att du får tillbaka all tränings slit med råge när könsmognaden kommer!!
Jag tror jag sagt det till alla valpköpare, att tiden ni lägger ner på träning, kontaktövningar etc. får ni tillbaka tiofalt senare i livet!!
Han är så fin ängeln, jag kan få rysningar ibland när jag ser bilderna du lägger ut! Du ska se att det kommer gå bra i Köping! Gumman, jag ska mh testa Bibbi samma dag...är det inte typiskt!!MOrr..
Men, jag lovar att "trakassera" dig med mobilen för resultat:) och förresten...hur det än går är han världens finaste och du ska vara stolt över honom, det är jag, över er båda!
Hälsa familjen så gott!!Jon..du får ursäkta att jag bara pratar med Anna-Karin hela tiden! Jag tänker givetvis på er båda och lill tjejjen med!

Kramar i massor,
Leila med familj.

2006-10-05 @ 15:24:24
URL: http://www.showbusiness.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback