Lördagkväll..

fiiiin

hmm..det första jag märkte när jag loggade in här var att man nu igen kan ändra storleken på sina bilder!
FAN VA BRA!!!!!!!!!!!! wee

KOLLA va stora fina bilder vi kan lägga in :D

Ja..då var det lördag..
GUD så kallt det är ute! brr...

Anton och jag å kissarna är ALLDELES ensamma..
Linis sover hos farmor och husse är ute och slarvar..
Vi saknar ju dom ju :(
Men men, vi gör det bästa av kvällen..så gott vi kan..

står

Jag har gjort en dip och morotsstavar till de..
Katterna ligger och sover och Anton äter på en strumpa..
det är väl att göra det bästa av kvällen?
hehe

Igår hade lill-matte Halloween i skolan...så när hon kom hem blev det lite fotografering här :)

86391-248
Lillmatte som ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR att vara med på kort :)
86391-243

halloween
Riktigt snygg mattes halloween-bebis ;) Stencool :)

86391-247

snyggingar
Mina vackra älsklingar!!!!!!!

Visst är dom väl underbart fina??
och HUR stor har inte Anton blivit?? *förvirrad*


Kommentarer
Postat av: madde

Hej!! fina kort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback