Hmm

PM kom idag- 3 rottisar kommer det vara med utställningen...

MEN nu har min j-la bil gått sönder :'( *gråter*
Hoppas jag får låna en bil men ja vet i fan...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja e SÅÅÅÅÅÅÅ beroende av min bil så nu mår ja verkligen SKIT :(

Dagarna rullar på som vanligt förutom att jag satt upp ett mål.
Jag ska gå ner 10kg till Nyår!
Hela veckan har nu bestått av motion, träning och nyttig mat.
Det ska de göra i fortsättningen med!!
*målmedveten*

Valpkursen är slut men vi fortsätter träffas en gång i veckan :)

I tisdags körde vi lite agility med vovvarna! hehe
Alla var jätteduktiga på att springa genom tunnlarna.

Anton blir HELT vild när man håller på med tunneln.
Likaså med dummys och apportering.
Helt galen blir han. Hoppar, studsar, "morr-pratar" och blir helt tokig. Hehe...
IN
In i tunneln.. :)

Linis
Lill-Matte väntar med spänning på att Anton ska komma ut...

UT
Ååå duktig bebis kommer ut igen :D

Har ingen kamera nu men fick några bilder ifrån lillasyster :)
Det regnade lite den dagen så bilderna är det ingen vidare kvalitet på, men bättre än inget :)

Trazzel blöt
Allas våran busiga gosvovve Trazzel!

Valpkurs
Tunnel-träning på valpkursen med bebisarna :)

Fortsättning Följer...


Kommentarer
Postat av: Leila kennelmamma:)

Jag skrattar så gott åt bilden när han går in och ut ur tunneln:))) herre gud så söt! Det är bra att ni träffas en gång i veckan, fortsätt med det! Alltid bra att vara ett litet gäng som tränar ihop på klubben, sen är det ju så bra om det finns ngn instruktör i närheten och kunna fråga vid behov!
Sköt om er nu:) pussar och kramar från Leila med familj:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback