Sent...

Fin <3
Anton utanför hos grannen! 060625


Klockan är 01:15 och vi är vakna.. ja inte Anton och Linis men jag och Jon.

Har haft en helt ok dag.
Grynet var här med mig och Anton några timmar idag..JOBBIGT :/ hon är inte van att vara borta..och hon är ju TOTALT beroende av mamma typ.. så hon pep och gnällde mest hela tiden om vi var inne och var vi ute verkade hon inte heller helt nöjd.
Jag blir stressad av sånt, för jag är en känslomänniska och känner jag att någon är rastlös så blir jag stressad av de.. Men men, efter några timmar så lekte dom på ganska bra iaf!
Grynet hjälpte mig att få Anton att gå lite bättre i kopplet också! hehe

Anton och jag har tränat mycket kontaktövning idag och jag har varit hård mot honom när det gäller att gå fram till maten, ingen mat innan vi har ögonkontakt och jag säger varsegod! Började även träna på att han ska ha ögonkontakt med mig innan han fick springa och hämta "pipen" som vi kastade!
Han skötte sig rätt bra, utom de två första gångerna när han inte fick springa fram direkt när jag kastade. Han morrade bestämt och tyckte jag var riktigt dum.
Men efter några ggr till så verkade han förstå bättre vad de hela handlade om :)

Har även tränat nosen en del idag, spred ut kulor på gräsmattan när han och Grynet var som mest vilda. Så dom skulle stressa ner lite och se något annat än varann och göra nåt annat än att bita i varann och nosa på vissa delar av kropparna på varandra *visslar* 
De funkade fint iaf! 
Efter att dom hade jobbat klart med godis-letande så hade dom dragkamp.. Grynet tycker ju Anton är jättetråkig så fort han vill vila lite. Så då hämtar hon leksaker och springer runt honom, buttar på honom, lägger sakerna framför nosen på honom osv. Tills hon får hans uppmärksamhet! När hon kom med "knuten" så var han snabb dit..så sen drog Grynet runt på en liten Anton en sväng på gräsmattan!
Men han är branog stark vår lilla kille!!!

Nä nu ska vi ut och kissa för nu hör jag att han är vaken. Sen ska vi sova..för snart ska man väl upp igen!
GÄSP!!!


Hörde nåt fruktansvärt ikväll.
En liten tjej här i Ljusdal 6 eller 8 år (osäker) hade cyklat omkull idag och mjälten eller likn. gick sönder och den lilla flickan avled på operatonsbordet. Så tragiskt..Grym värld vi lever i. År 2006 verkar vara ett "dödens år" för mig...och många andra :'( usch!
Mina tankar till hennes föräldrar... :'(

Finpojken
Bebis så vacker i husses famn! 060625

Kommentarer
Postat av: Sara

Så jäkla söt!

Postat av: madde strandberg

Hej!! Anton är allt en ricktig sötnos han..

2006-06-26 @ 15:08:24
URL: http://minakatter.blogg.se
Postat av: cathrine

hej svejjs hittade allt hit va söt han är ,påminner lite om bobon när han va bebis....Kul när dom är Så jäkla nära släkt som dom är

Lycka till med allt

2006-06-26 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback