Nu var de någon dag sen

Pipen
Bebis busar med pipen...

Ja dagarna har bara försvunnit...
Har inte tagit mig tid till att skriva här..faktiskt...eller tid, men jag har inte haft så mycket ork och så..

Ja vad har hänt då.. hmm...

I förrgår, dvs. tisdags, då var husse ledig hela dagen så då fick han ta hand om Anton och matte fick ha en ledig dag.
Anton hade varit jätteduktig med kopplet och blir bara duktigare och duktigare på det för varje dag :)

Tisdagen var ingen bra dag för mig, massa tårar och konstigheter, men men..sånt som behöver ut iaf..

Igår så sov han mest hela tiden. Samt kissade inne flera ggr :/  och vad berodde de på, jo ANTON HATAR REGN uppenbart. Han går ut, sätter sig på bron, sen vill han in igen. Lyfter jag ut honom på gräsmattan så går han runt ett litet varv och sen vill han in igen.
Så när man kommer in är han jätte-kissnödig och pölen hamnar på golvet.
De spelar ingen roll om de bara är blött ute, de bryr han sig inte så mycke om.
Men om de regnar- då stannar vi helst under tak :)

Trazzel var och hälsade på en sväng igår, och herregud så dom härjar. Måste lyfta upp dom mest hela tiden så dom får lugna sig lite båda två. Man vill ju inte att dom ska bli stressade dom små liven.
Undra jag om/hur dom där två kommer gå ihop när de blir könsmogna. hehe återstår att se :P

hmm känns som dagarna har "flytit ihop" totalt.. minns knappt vad som hänt.
Men Anton börjar bli riktigt duktig på kontaktövningar iaf :D så härligt att se.
När de är dags för mat så sitter han fint vid matskålen, tittar mig i ögonen och väntar på mitt varsegod. Jätteduktig är han faktiskt :)
Jag tror kontaktövningarna är jättebra för honom, de känns så :)

Ögonkontakt
Ögonkontakt... Så fin mammas bebis!!

Morrandet har avtagit mer och mer, nu morrar han bara om de är nåt som är Jättespännande och han verkligen inte vill gå därifrån..
Men det blir nog bättre de med snart, bara han inser att han inte kommer någonstans med sitt morrande!
Men han vet då verkligen vad han vill grabben-en vilja av jag vet inte vad! hehe!

På förmiddagen idag var vi och busade lite med Grynet. Hur skoj som helst var de! :)
Sen åkte vi hem och åt lite mat, men han verkade inte så sugen på de, åt inte mycke alls. Han ville sova istället.

Sen kl 15 hämtade vi lill-matte på dagis och så gick vi till Madde och Rickard och barnen badade lite i poolen och Anton låg mest och slöade på gräsmattan och busade med Rickards leksaker.
Hink

Busa med Rickards hink
Rickards hinken god :)


Nu är vi hemma igen, Anton har ätit igen-den här gången gick allt ner iaf.
Så nu har han somnat IGEN, jag hann inte ens ut med han..
tycker han sover mycke.. men de är ju en bebis och dom ska väl sova mycke :)

hmm går inte att välja storlek idag när man lägger in bilder..
DUMT.. aja, de får bli som de blir...

Ja men visst ja, höll på glömma...
ÄCKELVARNING för känsliga!!
Igår när lillasyster och Trazzel va här så bajsa Anton, såg ut som han bajsade ut en maskros-stjälk. Men de var en död mask..och den var typ 2dm. lång!! SÅ äckligt :S Men den var död iaf så tack gud att jag avmaskade honom.. USCH och blä!! Stackars min lilla älskling! Men nu ska väl de vara slut på den där skiten iaf!

Nä nu har Anton vaknat så nu ska vi ut och busa lite och se om han är nå bajsnödig efter maten.. han somnade ju direkt sen han hade ätit nyss :)

Nä nu kommer lite bilder...

Fortsättning följer...

Sopen e skoj
Favvo-leksak!! Mammas sopen..  :) hopplöst att försöka sopa! hehe

Busen med pipen
Pipen är också skojig :) Inte så bra bild :/


Kommentarer
Postat av: madde strandberg

Hej!! fina kort på anton..Han är bara för söt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback