Kärlek <3

 Anton 060620
Mattes Älskling! 060620


Ja, ny dag igen då! Natten har varit lite jobbig! Inte beroende på Anton, utan min dotter.
Vet inte vad de var med henne. Ända sen jag slutade amma henne när hon var 9månader så har hon sovit hela nätterna i stort sett. Utom om hon är påväg att bli sjuk eller så.
Inatt vid halv tre kom hon in till mig, klarvaken och jättepigg och hungrig :S
hmm..
så hon låg i sängen med mig ett tag, sen bara SKULLE hon ha nåt att äta. Så det var bara att kliva upp och fixa det. Sen ville hon inte sova i sitt rum, för där var de mygg och en fluga sa hon.. undrar ja om hon drömt nåt.

Anton vaknade såklart han med när vi var uppe och sprang. Han såg lagom trött och förvånad ut över att vi var uppe och sprang mitt i natten. Eftersom han ändå var vaken så tog jag med homom ut en sväng. Han kissade och sen gick vi in. Anton somnade om genast, det var sämre med mig och Lina. Men någon gång somnade vi iaf. Sen vaknade ingen av oss förrän klockan ringde 9:30!!!!!!! oj oj oj! Anton sov som en stock! Hade inte vaknat och varit hungrig ens.
Jag fick nästan dåligt samvete, men sover han så kan man ju inte väcka han för att äta :/

Så upp och hoppa. Ut och kissa, se till så Lina fick på sig kläderna och sen in och ge Anton mat.
Tur vi har dagis på våningen nedanför bara. Lina knatar dit på egen hand hon. hehe!

Efter Antons sena frukost så gick han och husse ut. Anton uträttade sina behov och kom sen in och var GRYMT gossjuk. Ställde sig med frambenen i soffan där jag låg och ville upp. SÅ SÖT!! *kär*
Självklart fick han komma upp. Sååå gosig!!
Ville ligga så nära de bara gick och helst också snosa mig i öronen samtidigt. hehe!
Å så bitas lite förståss, han har börjat bita riktigt hårt nu när han är på det humöret.
Jag trätar inte på honom utan försöker avleda honom och om han biter mig riktigt hårt så det gör ont så brukar jag avge ett rejält AJ! Det brukar funka för det mesta.
Annars får han vackert lägga sig på golvet igen, tills han förstått att matte inte gillar hans vassa tänder ! :)

Igår, när vi gjorde kväller så var han också sådär underbart gosig.
Skulle absolut ligga med mig i sängen.

Med nosen tätt mot min kind. Jag blir så rörd av att känna hans kärlek!
Så rörd så jag nästan kan börja gråta. Kärleken mellan ett djur och dess ägare!
Kärlek som är så enkel och så ärlig!
Ett djur dömmer en inte, bryr sig inte om hur man är klädd, hur man ser ut.
Dom bara älskar en för den man är!
Villkorslös kärlek!
Djur är de bästa som finns.
Att älskas av ett djur är en ära, att känna att djuren har tillit till en är en grymt stark och skön känsla.
Det får mig att känna mig självsäker, duktig och älskad!
Mitt självförtroende får en knuff- i rätt riktning!

MATTE ÄLSKAR DIG ANTON!!!
Tack för att du älskar mig också!
*kärlek*


Gosis
Anton 060620

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback