Varmt, Varmt & Varmt

Simmande lillmatte
Då var det nästan en vecka sedan jag skrev.

Vad har hänt...

Grynet har lämnat oss och det blev genast mycket lugnt och även väldigt tomt här...

Valpkursen skulle börja i måndags, men det blev ändrat så imorgon kl 16 smäller de :D
WEEEEEE FAN SÅ KUL!!

Linis har sovit borta lördag och söndag hos Maggan, Staffan och Myran. Maggan är lite av en "extra-mamma" för mig, staffan är min bästa killkompis och Myran är en kombination av lillasyster/extra-dotter :)

I lördags var jag, Lina, Anton, Linda och Jocke ner till Hudiksvall på flygfältet.
Där var det bil-race på 402meter. MUMS :D
Min bil var också med-såklart..
Jag är ju en riktigt biltokig tjej jag :)
Min bil gick som bäst på 15.32
HELT OKEJ tid, med tanke på att min bil e helt original (Än sålänge) :)
Anton var jätteduktig hela dan. Massa folk, massa bilar, motorcyklar och andra hundar!
Men Anton var totalt klockren-som alltid! Han imponerar på mig!
Han sover, vilar, ligger och myser, går en sväng med matte sen e han bara totalt avslappnad! Han hälsade på en annan valp som var lika gammal. Dom snosade på varann men den valpen var också ganska lugn av sig så de blev inget busande. Mest lukta och pussas lite! Så söta så!! :)

Igår hämtade jag hem Lina och Myran och nu ska dom sova här några nätter.
Myran är 12 år och Linas "storasyster" :)
Dom är så duktiga tjejer!
Jag tycker de är jättemysigt att ha Myran här!

Imorse åkte jag, Jon, Lina, Myran och Anton till Kilafors och hälsade på Jon´s mamma med familj.
Var iväg och badade osv.
Träffade en liten Golden-valp som Anton busade lite med ...Så söta så! kompis

busbus

och sen så var ju Boss med hela dan då.
Men han är ingen bus-kille han :) Är ju stor grabb han.
Badpojkar

Anton simmade några meter idag igen :)
Så duktig så!
Badar

Simmande kille

Anton har sovit nästan hela tiden sen vi kom hem kl 17...
Bara ätit lite och varit ute lite.. men nästan bara sovit...

Ska/Kan en valp vara såhär lugn och harmonisk??

Nä ha de bra allihopa!
Så hörs vi snart igen!

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Nappematte

Nämen oj vilken underbar liten valp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback