oj oj oj ! Bad, hundvakt mm..

hihi
Lill-Matte tar sitt kvälls-bad den 15/7. Massa smink i ansiktet sen hon blev ansiktsmålad.
De vill man inte tvätta bort i första taget. Men nu fick hon så lov!! :)
______________________________________________________________________

Ja! Vilken DAG de har varit idag :)
och OJ vad många kort jag har knäppt! hehe!
blir en LÅNG blogg de här! MÅNGA MÅNGA bilder iaf :)

Imorse kom Linis och väckte mig kl 7 "ska vi åka nu mamma" hehe
Lina skulle nämligen åka bort på semester med sin mormor och morfar idag.
Vara borta från mamma en hel vecka!!!!!
I byte fick jag mammas damp-hund Grynet :) hehe

Vid 12-tiden skjutsade jag Linis till mamma.
Innan de så hann vi med att knäppa lite kort här hemma.
Så jag börjar med några av dom :)
Gräva
Gräva är väldigt skoj! Titta vilken fin och blank päls han fått storkillen våran :)

Gott m träd
Finns ett gott träd här hemma på gården! Gnaga Gnaga! :)

sötisen
Finpojken våran!

Finaste
Knäpptes igår-kväll innan vi gjorde kväller!

Kass kvalitet
Gott med pinne!

Närbild!
Kan ju inte finnas något vackrare? *kärlek*

Sitter fint
snyggast.com ABSOLUT!! *matte kär*

står upp :)
Kikar på husse!

Ännu närmare
Vacker Närbild!

bråttom
Springer iväg för att hämta en pinne!

buse
Minsta pinnen? :)

De vackraste jag vet
Sitter fint? Eller? hehe Puss på mattes älskling! :*

Anton och lill-matte busade på en del imorse innan hon skulle åka. Jag tror han kände på sig att hon skulle smita iväg..
Fick några fina bilder på mina älsklingar iaf :)

tjuv
Anton tänker sno Lill-Mattes "Lufsen" tror han ville att hon skulle stanna hemma från semestern! :)

uppmärksamhet
Lill-Matte blev lite arg när Anton inte lyssnade och bestämde sig för att ignorera honom ett tag. Anton väntar på reaktion från henne. Men hon var is-kall! hehe! Till sist skällde han och hoppade upp mot henne men hon fortsatte ignorera en stund till! Sen blev de massa mys...
<3
Myspys! Och Anton fick tom. låna Lufsen en liten sväng! Snällt va? :)

Efter att vi hade lämnat lill-matte och hämtat Grynet så åkte jag tillbaka till Ljusdal och hämtade upp Anton och husse. Vi bestämde oss för att åka och bada med Lina, Tommie och Trazzel!
Vi bestämde oss för att åka till Hovra-hällarna. Underbart fint där!
Mina "Hemtrakter" de :)
Min mormor och morfar bor i Hovra så jag är i stort sett uppvuxen där. Vi har en jättestor gård med gigantiska ytor där.

Ägorna
Detta kommer jag då äga om några år. Så det är mitt hem i framtiden! Finns två lägenheter där så jag hoppas Lina vill hyra på övervåningen. Då kan jag lova vi kommer ha MYCKE aktivitet här! *drömmer*

ägorna
Gigantiska ytor för hundarna att leka på!! :)

När vi kom fram till badplatsen så fick jag ropa efter Grynet hela tiden för hon tänkte springa i så fort hon såg vattnet hon. Men jag lyckades få henne att hålla sig tills vi var framme där vi skulle bada!

Pinne
Anton och Trazzel busar med "pinnen" som Grynet och Tommie släpade upp på stranden!

blöt&söt
Bebis blöt och söt !

hehe
Springer upp ur vattnet!

Badar
Hunden som verkligen ÄLSKAR att bada!!

Nu har vovvarna ätit kvällsmat så nu ska vi ut på en liten kvällspromenad!
MYSPYS!!

JAG ÄR LYCKLIG!!!!

Fortsättning följer...

Älskar min Jon, min Anton, min dotter och min lillasyster! All min kärlek till er!!!

Kommentarer
Postat av: madde strandberg

Hej!! vilka fina kort, du är ju duktig på att knäppa..du kan det där..

Postat av: Leila kennelmamma:)

Jag läser som vanligt bloggen med glädje och njuter av de vackra bilderna!Åh, kunde inte alla valpköpare skriva blogg!! Tack för den stund av glädje jag får varje gång jag kikar in här!

Pussar och kramar från Leila med familj:)

2006-07-18 @ 08:28:42
URL: http://www.showbusiness.se
Postat av: Nappematte

Vilka fina bilder!!!

2006-07-26 @ 13:40:39
URL: http://napoleonthedogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback