Tiara blev till Signe :)

Ja, igår hämtade ja då en till katt :D
Hon är blandis- Perser/Norsk skogkatt och Norsk bondkatt...

En liten "Tiara" trodde jag..
Men imorse när Lina kom hem så kom vi fram till att hon skulle heta Signe :)
Lite kul med tanke på att älsklingen heter Anton och det hette min morfars pappa.
Nu heter den här lilla prinsessan Signe- det hette mormors mamma :)

Kommer lite bilder på lilla sessan här :)

Tvätta nosen
Slickar sig om nosen..

Sitter sött
Sitter fint ute på balkongen :)

Signe vacker
Så vacker så ...

Signe
Sötaste Kissen Signe :)

Anton tar det okej. Han är lugn och snäll men självklart nyfiken.
Signe fräser och spottar om han kommer för nära. hehe!
Chippen vill gärna busa RIKTIGT hårdhänt med lilla sessan :/ och Turbo han är en liten "extra-mamma" åt henne. Va underbara dom är dom små liven...

Valpkurs idag. Både jag och Jon är krassliga så det blev till att stanna hemma :(
Men men, nästa vecka kommer vi igen :) Redan på måndag faktiskt :)

Anton somnade skönt i tv-rummet idag.. LITE rolig sov-stil kanske? hehe
Vem sover UNDER mattes gardiner?? Jo, Anton :) hehe
Anton sover :P

Nä nu ska vi sova.. helt slut båda två..
Anton och Signe är inne i vardagsrummet, men dom somnar nog också snart..

Natti Natti från en med influensa på G :(

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Sandra och Doris

hej! nu har jag kollat in din blogg lite närmare! vilka otroligt vackra bilder. mest av allt gillar jag den med anton under gardinen. toksöt!!!! skickar över lite bilder på doris så ska du få se min lilla prinsessa! kramar Sandra, Tony och lille Doris

2006-08-19 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback