Svettigt

Kom precis hem från klubben.
Va valpkurs igår- Anton skötte sig "si sådär" så därför tog vi och åkte dit en sväng idag med.
Idag gick det jättebra tyckte jag! Både husse och lill-matte var med också idag.
Sen var de tre andra hundar där. Plus Lina och Grynet.

86391-88
Grynet...


Den enda störningen som distraherade Anton lite var nyklippta gräs-tuvor.. hehe

Grynet ska börja på Agility-kurs med Lina Svensson.. så dom var där och övad lite kontakt och ledarskap dom emellan ikväll. Tyckte de gick skitbra för dom. Tror dom kommer komma långt tillsammans!
SKOJ ! :D
Det var faktiskt min idé och både mamma och Lina nappade på den ! :) Känns skitbra!
Mamma har ju inte direkt lust å gå på sånt med Grynet men Grynet skulle må skitbra av de tror jag.
Å Lina är ju intresserad att köra de så då kan de ju inte bli bättre! :)

På torsdag är det valpkurs igen. Sen på måndag ska vi på utställnings-träning..

Känns verkligen som att vi är PÅGÅNG nu :D

SKITSKOJ!!

Idag är en BRA dag och jag mår så bra! :D

Lina knäppte lite kort på klubben, som jag hoppas jag kommer få så fort hon kommer hem :)

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback