Idag ska vi Hämta "Tiara"

Ja...som rubriken lyder..
Idag ska vi hämta en kattunge... faktiskt..
Hon är så otroligt fin så jag kunde inte hålla mig!

Anton är ju van katter nu så de blir inga problem med honom :)

Tiara
Lilla Tiara den 15/8 2006

Igår var Anton, Lill-Matte och jag borta i stort sett hela dagen. VI var hos mamma och Grynet, hos Benthe och Ima och hos Trazzel och syster en sväng!

Busarna
Snart har Anton vuxit ikapp Grynet helt. Här busar dom med ett ben. Dom funkar SÅ bra tillsammans!

Ros på mammas altan
Hittade en fin ros på mammas altan som jag var tvungen att fota!

LillMatte
Lill-Matte myser i soffan hos Benthe
Storkillen
Anton testar Benthes trappa...

Paddan mattes
Anton kör sin "paddan-stil" på Benthes golv

Ima
Ima ligger och kikar. Inge bussjuk alls den vovven inte!

Eftersom vi var ute på så mycket igår så har vi haft en riktig vilodag här idag.
Man måste ha såna också. Det är viktigt för mig att både min dotter och mina djur lär sig att "bara vara". Imorgon är det ju valp-kurs så då är det ju full fart igen!

Knäppte massa bilder igår när vi var ute på...
Regnade massa hela dagen men roligt att knäppa ändå! :)

Dripp Dropp
Dripp-Dropp

Droppar
Dropparna vilar fint på blanden

Blöt Blomma
Vacker blomma med massa vattendroppar...

Skottkärra
Mitt ute på en åker står en ensam skottkärra i spöregnet...

Idag var Madde hit och hämtade kameran igen. Hennes tur att ha lite foto-dagar nu. Vi borde verkligen ha en egen kamera vi med! Men men :/ Det får ta den tid det tar. Men både Madde och jag ÄLSKAR ju att knäppa kort så den får verkligen arbeta den kameran. Hehe...

Madde knäppte några bilder på Anton innan hon gick :)
Lika fina som alltid!

Kikar bort
Anton spanar... Se så stor och fin han blivit vår guldklimp!

Sötast i världen
Du är så vacker bebis! *Älskar dig*

Ha de bäst allihopa!
och glöm inte kommentera...de händer alldeles för sällan nu :(
Man har ju liksom inte en enda aning om hur många som är in och kikar när man aldrig får kommentarer!


KRAM från oss alla!

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: madde strandberg

hej!! fina kort.. jag älskar kortena på blommorna och alla vattendroppar..SNYGGA som vanligt..
Anton bara växer och växer och så fin...Och kattungen är ju bara allt för söt..Avis.. vill ochså ha kattunge..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback