De regnar här i Ljusdal...

Mums me ben :)

...regnet har kommit. Känns faktiskt skönt.
Det är väldigt varmt ute ändå.
Lina har just gått ut och lekt med dagisbarnen som är tillbaka efter sommarlovet. Anton har tagit en rejäl sovmorgon. I skrivande stund är klockan 10:36. Anton har varit ut på morgon-pinken, ätit mat och sen gick vi ut igen. Bajsade lite sen tränade vi lite fritt-följ. Gick ganska bra. Sitt, ligg och stå funkade bra och även hit och nej.

Har börjat träna in PUSS med klickern nu. Funkar bra. Men ibland blir han så till sig så först försöker han med tassen- sen säger de PANG så har man fått en rejäl puss. Han hör klicket och väntar på sin belöning. Det riktigt lyser om honom! Så söt å go :)

Hade en rejält otäck dröm inatt :S
Anton morrade och den han morrade till sa typ "ta bort han han kommer bli dum i huvet"
Va konstigt man kan drömma.

Annars så är det väl rätt lugnt. Jon bara jobbar, jobbar och jobbar..
När han kommer hem är han trött och slut.. å de kan man ju förstå så mycke som han jobbar :(
Hoppas de blir någon ändring på de där snart....

På måndag börjar Lina skolan. Inskolning mellan 12-14 varje dag hela veckan. Så jag tror Anton kommer ensam-tränas då. Tänkte jag skulle ta och lämna honom en timma idag. Jag tror d kommer fungera hur bra som helst! För han är så cool och självsäker min goding!

På torsdag är de valpkurs! WEEEEEEEE :D
Då ska vi ut och gå på köpingen bland folk och prova på en massa miljöer.
Det kommer nog funka bara fint!

Fortsättning följer!

86391-141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback