Damp

Bloggen har damp idag, beteer sig illa å mysko.
men jag läste om att de va server-byte på g så de är kanske därför...

Varit på klubben idag och tränat lite.. mest på att spring snyggt tillsammans..

Knäppt lite kort idag med...

Allt bra med oss... oroar oss lite för ett ben bara... men de ska kollas upp snarast om det inte förbättras snarast...

Har varit och klippt mig idag- FAN så skönt de va å få ny fräsch frilla! De var på tiden!!

Blommor har ja fått idag å  *glad*
SÅÅ fina!

86391-189

Nä orkar inte skriva..här kommer lite fina bilder på älsklingen iställe :)

86391-188
"Hej jag heter Anton och jag är världens snyggaste rottis-kille!"

86391-186
"Hmm mamma fattar inte att man inte ser ut såhär år 2006, men men.."

86391-185
"Vad är de som är där borta?"

86391-184
"Vad ska vi hitta på nu då?"

86391-182
Hundögon?

BIS
"Att stå snyggt är jag inge vidare på (sägs det), men jag har börjat STÅ iaf..bara finslipningen kvar. Men det är tråkigt att stå...fattar inte riktigt vad matte vill egentligen. Jag är väl alltid snygg? "

86391-180
"Blir jag snygg såhär?"

86391-179
"min tass e mysig att snusa på"

86391-178
"Matte säger att jag är finast i världen, och jag håller nog med"

86391-177
"Pappa sluta nu, ja vet att du har en godis- ge mig den"

Kommentarer
Postat av: Inger

Dina bilder var jättefina.Tackar för kommentaren.ja visst är hon söt lilla skay.bara 8veckor o så go så man smälter när man ser henne.
kram Inger

2006-09-06 @ 21:29:30
Postat av: Leila kennelmamma:)

Hej på er mina kära!!

Vilka fina bilder!!! Jag snodde allihop, helt fräckt! Hur är det med benet? Ni får hålla tassar och tummar för oss imorgon...jätte nervös...Nej, det ska nog gå bra ändå:) Hoppas ni mår bra och att ni inte har lika trist väder som vi...
Kramar Leila med familj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback