Bus-dag

Ja då var de söndag då...
Helgen har gått ALLDELES för fort :(

I fredags hade vi Trazzel hos oss!
Knäppte massa bilder på busarna! Så det var mest dom jag tänkte lägga in här nu...

Händer väl inte SÅ mycke..fast vi utvecklas ju såklart för varje dag som går:
Anton
är rumsren! dvs. han uträttar sina behov när vi bestämmer att vi går ut med honom.
Går inte ut med honom 1 gång i timman utan det räcker med några ggr om dagen, när man ändå är ut på promenader osv. Han säger även till om det skulle krisa. Men man är ju ut så pass ofta så det har inte hänt många ggr att han sagt till.
Anton har lärt sig hoppa upp i sängen själv. Fast ibland "kan han inte" då vill han ha hjälp. En uppmärksamhets-grej han kommit på :)
Anton väger ca 21kg och blev 16v. igår
Anton sover till mellan 9-10 på morgonen. Från ca 22-24 någon gång.. Har aldrig behövt ut med honom på natten. Han sover som en stock- snarkar mest i den här familjen!
Anton älskar sina leksaker och ska ha med dom överallt helst. Pipar är de bästa! Särskillt när matte och husse gör nåt annat.
Anton har kommit på att om man kastar märgbenet ner för trappan så vaknar dom man vill väcka
Anton kan Sitt, ligg och stå på kommando. Sen förstår han nej och varsegod. Även ordet GODIS förstår han alltid.. hmm.. hehe
Inkallningen går bättre för varje dag. Han är GRYMT duktig att gå fint i kopplet.
Behöver nästan aldrig byta håll. Han går tätt vid min vänstra sida mest hela tiden.
Anton blir jätteglad när matte kommer hem, även när husse kommer men lite gladare när matte kommer! hihi
Anton kan vara ensam hemma utan problem. Upp till en halvtimma faktiskt har jag testat hittills. Funkar klockrent. Blir såklart superglad när vi kommer hem men han "gråter" inte och har inte sönder massa saker när vi är borta.
Säkert glömt nåt men... ja sist men inte minst...
Anton är mattes, husses och lillmattes UNDERBARA DUKTIGA ÄLSKLING!

Tack Leila för att vi fick köpa denna underbara guldklimp!
HAN ÄR SÅ UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nu kommer lite bilder från i fredags!

Bus
Anton underst-som vanligt! Han bara tar emot han!

lilltungan
Busigaste killen!

finpojken
Tröttis

Crazy
Skapligt Crazy bild!! hehe

Trazzel
Lite trötter tror jag

trazzelDamp
Tallrisets Toke "Trazzel" Såå fin bild! Gos-vovve!

86391-141
Mattes älskling trötter!

Oskyldigast
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SöT!!!!!!!

trötter
Bebis tröttis

Dodis
Väckarklockan Märgbenet ! hehe

mmmmmm
 Vackra älsklingen!
Mums me ben :)
Mums va gott!

Fortsättning följer....

Ja visst, jag höll på glömma...
Har faktiskt aldrig visat en bild på mig själv här.
Inte meningen att ja ska göra de heller men jag hittade en så rolig sida.
Där man kan kolla vilken kändis man är mest lik. Jag testade med flera bilder på mig själv men resultatet blev desamma mest hela tiden...
Jag valde bilder där jag är så "vanlig" som möjligt och osminkad och så...

Skojig sida iaf! Testa själva på
http://www.myheritage.com

hmmm

ps. vi tycker de är JÄTTETRÅKIGT att vi så sällan får några kommentarer :(
KOM IGEN NU!! Kommentera!!! :)

Kommentarer
Postat av: madde strandberg

Hej!!
Fina bilder...du är duktig..
Anton har verkligen blivit stor och DUKTIG vilken goo vovve han är..kram //madde

Postat av: Karin

Hejsan hoppsan!
Har precis blivit fast i blogg träsket och läser numer ALLA blogagr jag kommer över och jag försöker kommentera :) Vilken fin rottis du har .. min mor har en och jag är uppvuxen med rottisar då jag var mindre. Trevlig hund med ett underbart arbets psyke. Tråkigt bara att ibland så är det fel person som håller i den andra delen av kopplet :(
Hej hopp... //Karin

2007-09-03 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback