Äntligen bilder

Suddig men fin
Lite suddigt kort men hon är så fin mammas gumman :)
__________________________________________________________

Äntligen
har jag knäppt lite bilder igen :)

Tänker inte skriva så mycket utan jag lägger upp bilderna sålänge :)

GUD vilken värme vi har här! PUH!!
30grader varmt 2 dagar i rad nu, och inte var de mycket bättre innan de heller.
Vi är mest inne på dagarna... Anton tycker de är skönast, och jag med...

Igår var jag på IKEA och shoppade loss! Ska bli nytt i hallen här!
Anton var hemma med husse och lill-matte...

Imorgon är de valpkurs igen! WEEEEEEE
*längtar*
:D

86391-122
Snyggingen

Närbild
Tröttis

Dreggel
Är jag fin nu matte?

Bubbis
_________________________________________________________

Anton ÄLSKAR att äta körsbär...
tror inte det är speciellt bra för hans mage :/
Men lite svårt att hindra honom från att inte få i sig några alls när vi har ett träd på gården!

körsbär
Närbild på de vackra bären :)

Bebis gosig
Anton ligger under trädet och hoppas det ska ramla ner lite körsbär!

Körsbär e gott
...och ramlar det inte ner några..så får man sträcka sig efter dom!

oskyldig
Gräva är också roligt. Men när matte kommer så är jag bara såååå oskyldig!

Vackrast
Hej matte! :)

Paddan
Trött av all värme! Skönt att vila inne på ett svalt golv!
__________________________________________________________

Å så har vi börjat måla om hallen då!
Anton har varit jätteduktig och låtit oss dona på.
Han har mest legat och kikat på.
Maskeringstejp-rullen är det enda han "varit på" den är sig inte riktigt lik.
Sen har han lite färg på ena bakbenet men de är inte så lätt när de är färg överallt!
Jätteduktig har han varit! :)

Såhär blev färgen... sen kommer alla nya möbler på plats och sen ska det målas ända upp!
Men en sak i taget :)
Nya hallen

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback